PATSIENDILE

Ilus naeratus igas vanuses.

Patsiendile

Ilus naeratus igas vanuses.

PATSIENDILE

Imelist naeratust ei ole loodus mitte igaühele kinkinud. Professionaalne ortodont suudab väärhambumust edukalt korrigeerida. Patsiendi vanusest olenemata.

Ortodontia lastele

Oleme Tervisekassa lepingupartner järgmiste teenuste osas:

Laste ortodontiline ravi kompenseeritakse järgmiste diagnooside puhul:

  1. Ülemine lõualuu on eespool asendis alumisest 9 mm või enam (prognaatne hambumus sagitaalse lahiga 9 mm ja enam)
  2. Esimeste hammaste kontakt puudub ja kokku puutuvad ainult tagumised purihambad (lahihambumus, kui kontaktis on ainult molaarid).
  3. Kui õigel ajal pole lõikunud eesmine lõikehammas või silmahammas (peetunud jäävintsisiivid või kaniinid).
  4. Kui ühel lõualuu poolel pole moodustunud rohkem kui üks jäävhammas (kui puudub intsisiiv, kaniin või rohkem kui üks hammas lõualuu kummalgi poolel).
  5. Huule- ja suulaelõhe ning teised näo-lõualuusüsteemi kaasasündinud väärarengud.
  6. Hambumusanomaalia raske või keskmise raskusastmega obstruktiivse uneapnoe korral, juhul kui adenotonsillektoomia ja positiivne õhurõhuravi (CPAP) on osutunud ebaefektiivseks.
  7. Sügav traumeeriv hambumus, mille korral alumised lõikehambad on otseses kontaktis limaskestaga.
  8. Külgmine risthambumus kolme ja enama hamba ulatuses lõualuu ühel poolel, mille korral on oluliselt häiritud näo sümmeetria ning lõualuude areng ja kasv.
  9. Alumine lõualuu on ülemisest eespool (progeenne hambumus).

Ravijärjekorrapidamise juhend

Ravijärjekorda saab registreerida Vunder Ortho kliinkus, telefoni, e-posti või kodulehekülje vahendusel:

telefon: (+372) 655 6060
e-mail:
koduleht: vunderortho.ee

Ravijärjekorda registreerib registraator tööpäevadel ajavahemikus:
E – N:    8:00 – 17:00
R:          8:00 – 15:00

Ravijärjekorda või ootelisti registreerimiseks on vajalikud järgmised andmed:

  • patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg
  • patsiendi või eeskostja kontaktandmed
  • planeeritav vastuvõtu aeg
  • patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev
  • suunava arsti saatekiri või tema kontaktandmed

Patsiendile teatakse vastuvõtu kuupäev, kellaaeg, vastuvõtva arsti nimi. Vastuvõtu meeldetuletus saadetakse patsiendile ka telefonisõnumi teel, päev enne vastuvõtu aega.

Ravijärjekorras muudatuse tegemisel oleme kohustatud patsiendile muudatustest teatama hiljemalt ühe tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest.

Teenindame ravijärjekorra alusel Tervisekassa lepingu mahus. Väljaspool üldjärjekorda, ravikindlustuse või nõutava saatekirja puudumisel pakume tasulist vastuvõttu.

Visiiditasu

Kõikidele Vunder Ortodontia kliiniku raviteenustele lisandub visiiditasu 5€.

NB! Ortodontilise konsultatsiooni vastuvõtt on ilma saatekirjata pöördumisel TASULINE ka alla 19-aastastele patsientidele!

Ravikindlustuse seaduse § 70 lg 5 alusel visiiditasu ei või nõuda, kui:

  • ambulatoorset eriarstiabi osutatakse rasedale
  • ambulatoorset eriarstiabi osutatakse alla kaheaastasele kindlustatud isikule

Broneeritud vastuvõtuaja tühistamine patsiendi poolt vähem kui 24 tundi enne visiidi algust või mitteilmumise korral on Vunder Ortodontial õigus küsida tasu summas 50 eurot.

Broneeritud visiidiaega on võimalik tühistada või muuta kliiniku lahtiolekuaegadel:
telefoni teel (+372) 655 6060
e-posti aadressil

Igasugune tagasiside on oluline!

Kaebuste menetlemine

Juhul, kui te ei ole rahul teile osutatud Tervisekassa rahastatud tervishoiuteenusega, on teil õigus esitada kaebus – , telefon (+372) 655 6060.

Või pöörduda piirkondliku osakonna poole:
Tervisekassa (tel (+372) 669 6630, )
Terviseamet (tel (+372) 794 3500, )

Infoks

  • vastatakse mitteanonüümsetele kaebustele
  • kaebus registreeritakse ettepanekute ja kaebuste registris
  • vastatakse üksnes kaebuse esitanud inimesele, keda teenindati Vunder Ortodontia kliinikus (v.a seadustega ettenähtud juhtudel)
  • kaebuse esitamisest informeeritakse alati Vunder Ortodontia OÜ juhatajat
  • kirjaliku (elektroonilise) kaebuse esitamisel tagatakse vastamine 10 tööpäeva jooksul.

Kõik kõik kaebused (avaldused) ja vastused registreeritakse (säilitatakse) registratuuris.

Kogu raviasutuse personal on kohustatud kaebusega seotud probleeme lahendama oma pädevuse piires. Kui vestluse käigus ei õnnestu probleemi lahendada, täidetakse kaebuste registreerimise vorm ja edastatakse see 24 tunni jooksul kliiniku juhatajale. Kaebuste menetlemise protseduuri eest vastutab kliiniku juhataja, keda meditsiinilistes küsimustes nõustab kliiniku juhtiv arst.

Ametlike kaebuste hulka kuuluvad paberkandjal või elektrooniliselt esitatud kaebused, mis vajavad pikemat uurimist. Antud kaebus peab olema allkirjastatud. Kõik kaebuse käigus esitatud dokumendid, tekkinud kirjavahetused, kaebusega seotud isikute andmed jms tuleb dokumenteerida koos kaebuse esitaja isikuandmetega (ees- ja perekonnanimi, isikukood, aadress ja telefoninumber). Kliiniku juhtaja on kohustatud selgitama asjaolud ja vastama kaebusele 20 tööpäeva jooksul.

Vunder Orthodontics Lachen
Kaunis naeratus on enesekindluse aluseks.
Top